Робота представлена на  конкурс
«Зимова комп
ютерна школа - 2010»

 




«Світ тварин і предметів» - це ігрова програма навчального типу, завдяки якій можна навчитися або закріпити свої уміння розрізняти оточуюче нас середовище на істот живої природи (наприклад, тварин) та істот неживої природи (рослин, предметів).

1)     Програма має вигляд ігрового вікна вздовж кого пересуваються з різною швидкістю зображення предметів, тварин або рослин. Завдання людини, що грає, пересуваючи свого героя стрілками вгору/вниз, заробляти бали: при зустрічі з істотою живої природи на рахунок гравця нараховується 10 балів, при зустрічі з предметом або рослиною – навпаки віднімається також 10 балів.

2)     При натисканні на будь-яке зображення, з’являється вікно зі збільшеним малюнком та віршиком про дану істоту або неістоту.

3)     Програма має три рівні складності: на кожному з них швидкість пересування зображень збільшується. Для переходу на 2 рівень потрібно набрати 150 балів, на третій – 250, а для остаточної перемоги в грі достатньо набрати на третьому всього 300 балів. Після цього гра вважається завершеною.

4)     В головному меню гри є можливість вийти коли забажаєш або розпочати гру спочатку.

5)     Також при натисканні на клавішу «Pause» гра автоматично призупиниться, для її продовження необхідно натиснути «Пропуск». 

6)     Програма має приємний окові інтерфейс, виконана в світлій кольоровій гаммі.