1 | Максимальное число | молодша | 5 | 1999 |
Составить программу нахождения максимального из заданных чисел.
|
|
2 | Обмен переменных | молодша | 5 | 1999 |
Обменять значения двух переменных не используя дополнительных переменных.
|
|
Заданы три числа A, B, C, которые обозначают число, месяц и год. Найти номер N этого дня с начала года.
Указание:високосные годы –это те, у которых номер делится на 4, но не делится на 100.
|
|
Определить, на какой период времени нужно положить вклад в банк в размере $100 под 8% годовых, чтобы увеличить первоначальный вклад до $1000.
|
|
5 | Одинаковые числа | молодша | 20 | 1999 |
Найти пару двузначных чисел, произведение которых состоит из одинаковых цифр (числа больше одиннадцати).
|
|
Написать алгоритм выплаты заданной суммы денег меньше 100 коп. наименьшим количеством монет. Напомним, что монеты бывают достоинством в 50 коп., 25 коп., 10 коп., 5 коп., 2 коп. и 1 коп.
|
|
Задан массив из пяти чисел. Среди них:
если одинаковы 5, то напечатать число 1, иначе
если одинаковы 4, то напечатать число 2, иначе
если одинаковы 3 и 2, то напечатать число 3, иначе
если одинаковы 3, то напечатать число 4, иначе
если одинаковы 2 и 2, то напечатать число 5, иначе
если одинаковы 2, то напечатать число 6, иначе
напечатать число 7.
|
|
8 | Палиндром строка | старша | 10 | 1999 |
Палиндром - это слово или фраза, которые при прочтении их слева направо и справа налево имеют одинаковый смысл.
Проверьте является ли введенная строка палиндромом.
|
|
9 | "Морской бой" | старша | 10 | 1999 |
Составить программу для расстановки кораблей для игры в "Морской бой".
|
|
10 | Совершенные числа | старша | 20 | 1999 |
Натуральное число называется совершенным, если оно равно сумме всех своих собственных делителей, включая 1. Напечатать все совершенные числа, меньшие, чем заданное M.
|
|
11 | Стороны треугольника | молодша | 10 | 2004 |
Даны три числа. Определить, могут ли они быть сторонами одного треугольника.
|
|
12 | Добуток непарних чисел | молодша | 20 | 2004 |
Розробіть програму визначення добутку перших N непарних чисел натурального ряду.
Пояснення: Значення змінної N вводиться з клавіатури.
|
|
13 | Вычеркивание буквы из слова | молодша | 30 | 2004 |
Составить программу, вычеркивающую из данного слова заданную букву.
Дано натуральное x. Определить, является ли оно простым (число делится без остатка только на 1 или само на себя).
|
|
14 | Второй элемент массива | старша | 10 | 2004 |
Дан массив длиной n . Найти второй по величине элемент массива.
|
|
15 | Длина слова | старша | 20 | 2004 |
Дана строка символов до точки. Группы символов в ней между группами пробелов считаются словами. Определить длину самого короткого и самого длинного слова.
|
|
16 | Поиск числа Фибоначчи | старша | 30 | 2004 |
Задана последовательность Фибоначчи:
1,1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89,……….
Составить программу определения числа Фибоначчи по введенному номеру элемента ряда ( напр., ввели число 6; число Фибоначчи = 8).
|
|
17 | Задача m1-05 | молодша | 10 | 2005 |
З клавіатури введено 2 числа: а та b. Якщо a > b, то необхідно вдвічі збільшити кожне з чисел, в протилежному випадку - зменшити кожне на 1.
|
|
18 | Задача m2-05 | молодша | 20 | 2005 |
Розробити програму для обчислення факторіалу числа N. Факторіалом числа N називається добуток усіх чисел від 1 до N: . Вважається, що 0! = 1
|
|
19 | Задача m3-05 | молодша | 30 | 2005 |
Сравнить две обыкновенные дроби p/q и m/n - по величине.
|
|
20 | Задача s1-05 | старша | 10 | 2005 |
Дано рядок символів. Видалити з нього усі знаки сполучення (",", ";", ":", ".", "…").
|
|
21 | Задача s2-05 | старша | 20 | 2005 |
Задано 3 числа A,B,C , які позначають число, місяць і рік. Знайти номер N цього дня з початку року. Підказка: рік вважається високосним, якщо його номер ділиться на 4, але не ділиться на 100.
|
|
22 | Задача s3-05 | старша | 30 | 2005 |
Паліндромом називається число, яке при прочитанні і зліва на право, і справа наліво приймає одне й те ж значення: 1551, 12321. 14641. Перевірити програмно чи є задане п'ятизначне число паліндромом.
|
|
23 | Задача m1-06 | молодша | 10 | 2006 |
Припустимо, що ви отримали спадок 1 000 000 гривень. Ви вирішили жити на 1200 гривень у місяць. На скільки років вам вистачить цього спадку?
|
|
24 | Задача m2-06 | молодша | 20 | 2006 |
Надрукувати на екрані таблицю множення.
|
|
25 | Задача m3-06 | молодша | 30 | 2006 |
Написати програму, що міняє місцями головну та попобічну діагоналі у квадратній матриці.
|
|
26 | Задача s1-06 | старша | 10 | 2006 |
Скласти програму перетворення десяткових натуральних чисел в римську нумерацію.
|
|
27 | Задача s2-06 | старша | 20 | 2006 |
Дано два масиви A та B. В масиві A знаходяться прізвища учасників олімпіади з інформатики, а в масиві B - бали, які вони отримали. Вивести прізвища учнів, що зайняли перші три місця та кількість балів, які заробив кожен з них.
|
|
28 | Задача s3-06 | старша | 30 | 2006 |
Елементи нескінченної таблиці нумеруються так, як вказано на рисунку.
Знайти по заданому k його місце у таблиці i, j.
|
|
29 | Задача m1-07 | молодша | 10 | 2007 |
Дано два цілих числа А та В (А < В). Вивести усі цілі числа, що розміщені між даними числами (не включаючи числа А та В) в порядку їх зменшення.
|
|
30 | Задача m2-07 | молодша | 20 | 2007 |
Дано матрицю розмірністю m на n. Знайти максимальний та мінімальний елементи матриці та їх індекси.
|
|
31 | Задача m3-07 | молодша | 30 | 2007 |
Вивести на екран номера рядків масиву 5х5, сума елементів яких парна.
|
|
32 | Задача s1-07 | старша | 10 | 2007 |
Дано координати трьох вершин трикутника. Знайти його площу та периметр. Підказка: скористайтеся формулою знаходження відстані між точками (d) для знаходження довжин сторін та формулою Герона для знаходження площі трикутника (S)
|
|
33 | Задача s2-07 | старша | 20 | 2007 |
Напишіть програму, яка підраховує кількість складів у введеному слові.
|
|
34 | Задача s3-07 | старша | 30 | 2007 |
Натуральне число називається досконалим (рос. совершенным), якщо воно дорівнює сумі своїх дільників (тобто цілих чисел, на які воно ділиться без залишку) , менших ніж воно саме. Наприклад, 28 = 1 + 2 + 4 + 7 + 14, 6 = 1 + 2 + 3. Напишіть програму, яка виводить усі досконалі числа, менші, ніж задане число N.
|
|
35 | Задача m1-08 | молодша | 10 | 2008 |
В центрі чистого экрану надрукуйте слово “олімпіада”, навкруги якого буде рамка із зірочок.
|
|
36 | Задача m2-08 | молодша | 20 | 2008 |
Вивести на екран таблицю квадратів всіх непарних чисел від 1 до 49
|
|
37 | Задача m3-08 | молодша | 30 | 2008 |
Скласти програму виводу на екран самої великої цифри у запису даного цілого десяткового числа.
|
|
38 | Задача s1-08 | старша | 10 | 2008 |
Дано дійсні числа а1, а2, ... аn. Відомо, що в заданій послідовності є хоча б одне нульове значення. Розглядаючи члени послідовності, що розташовані до першого нульового значення, визначити їх середнє арифметичне.
|
|
39 | Задача s2-08 | старша | 20 | 2008 |
Дана строка тексту. Переставити в ній усі слова у зворотньому порядку, так щоб, наприклад, строка «тут був я» перетворилася на «я був тут»
|
|
40 | Задача s3-08 | старша | 30 | 2008 |
Задано десяткове число M. Надрукувати на екрані рядок символів, що є записом цього числа у вісімковій системі.
|
|
|