© 2004-2011 ЦНТТМ "Сфера", Sfera Design Studio

Естафета головоломок


За допомогою розв'язання головоломок, відгадування загадок, ребусів та кросвордів можна розвити кмітливість, сообразительность, вміння логічно мислити. Крім того, захоплення головоломками - це просто цікаве заняття, що створює умови для гарного відпочинку в години дозвілля, тренування пам'яті та розширення кругозору.
У цьому конкурсі учні демонструють володіння загальною ерудицією. Перед ними встає завдання розв'язати головоломку, що іноді пов'язано з побудовою вірного алгоритму рішення. Тому конкурс може бути корисним для програмістів-початківців.


Умови проведення
естафети головоломок


Мета проведення конкурсу - Формування вміння працювати командою.
- Залучення до конкурсів програмістів-початківців.
Форма змагань Конкурс між командами позашкільних закладів, сформованих із учнівської молоді, яка навчається в цих позашкільних закладах.
Вік учасників Учні 5-8 класів (до 14 років).
- Достовірність інформації про вік учасника посвідчується копією свідоцтва про народження. При відсутності копії на момент реєстрації учасник допускається до конкурсу під відповідальність керівника групи з умовою пред'явлення копії на день закриття ЗКШ.
Примітка: При виявленні недостовірної інформації в заявці дискваліфікується вся команда.
Склад команди Команда формується із програмістів-початківців в складі 5-ти чоловік.
Завдання Команда отримує п'ять головоломок (для всіх команд однакові)
Критерії оцінок Кожна головоломка оцінюється до 10 балів.
  Додаткові бали надаються команді, яка правильно розв'язала головоломки, і здала роботу достроково:
1-а - 5 балів
2-а - 3 бали
3-я - 2 бали
Контрольний час 60 хвилин



Примеры заданий


Задание 1

Квадрат з цифрами


        2 2   2  
3
             
             
             
             
             
             
             
 
3  
3  
1  
   
   
4 2
  1   4     4    
 
В каждой строчке и столбце диаграммы 7x7 должны стоять пять цифр1, 2, 3, 4, 5 (2 клетки при этом остаются пустыми).
Цифра за ределами диаграммы указывает на то, что сама она будет первой в соответствующей строчке или столбце в данном направлении.

Задание 2
Вставьте пропущеное число

7 9 5 11
4 15 12 7
13 8 11  


Задание 3
Имеется 9 монет, одна из них фальшивая, то есть немного легче. Как с помощью двух взвешиваний на рычажных весах определить которая монета фальшивая?


Задание 4
Заполните пустые клетки квадрата цифрами от 1 до 9 таким образом, чтобы в каждой из девяти красных квадратов 3х3 были представлены все 9 цифр

4    
    1
    5
2 9 6
     
    3
     
9    
     
     
  3  
8   7
9    
6    
  4  
4    
  2  
    6
1    
  2 8
     
  3 8
5    
     
    5
  4  
1    


Задание 5
Расставьте знаки =, >, <
  1 байт ? 7 бит
  1 Мегабайт ? 1024 Килобайт
  1 Кбит ? 128 байт
  1 КБайт ? 1000 бит